سید هاشم فیروزان

سرهنگ پاسدار سید هاشم فیروزان
مشخصات بلاگ

در این سایت گذری به زندگی نامه سید هاشم فیروزان خواهید داشت

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

 سردار سلیمانی به آنچه در جریان مبارزه با داعش وظیفه خود می‌دانست، تمام و کمال عمل کرد.در مبارزه با جریان تکفیری تروریست‌های داعشی، جمهوری اسلامی در خط مقدم بود و نقش پررنگی داشت.امروز در دنیا همه اذعان می‌کنند که جمهوری اسلامی در برابر داعش ایستاد، حتی مخالفان ما هم این موضوع را بیان کرده اند. درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری، مردم، سردار رشیدمان سلیمانی و دیگر جوانان غیور ایران موجب شد تا داعش عقب رانده شود. سردار سلیمانی به آنچه در جریان مبارزه با داعش وظیفه خود می‌دانست به خوبی و تمام و کمال عمل کرد. جمهوری اسلامی مسئولانه در برابر پدیده شوم جریان تروریستی داعش ایستاد و با یاری خداوند نتیجه‌ای به دست آمد که پیروزی ملت‌ها بود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۱۸:۵۵
سید هاشم فیروزان

 طرح موضوع توان دفاعی و مسائل موشکی از سوی غربی ها به نوعی دخالت در امور داخلی کشورمان تلقی می شود و نمی توان آن را پذیرفت. نمی‌توان مسائل موشکی را به برجام ربط داد  طرح موضوع توان دفاعی و مسائل موشکی از سوی غربی ها به نوعی دخالت در امور داخلی کشورمان تلقی می شود و نمی توان آن را پذیرفت. با اشاره به اهمیت سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه " امکان دفاعی کشور قابل مذاکره نیست و ما درباره آن چیزهایی که اقتدار ملی‌مان را تأمین میکند، با دشمن هیچ چک و چانه‌ای نداریم" لاکن توان دفاعی کشورمان موضوع ملی و داخلی است و ارتباطی با دیگر کشورها ندارد که بخواهند در مورد آن اظهارنظر کنند. باید یادآور شد موضوع تقویت توان دفاعی و بهره گیری از ابزارهای مختلف در این عرصه به برجام ربطی ندارد و ایالات متحده آمریکا نیز نمی تواند چنین مسائلی را به برجام ربط دهد. طرح موضوع توان دفاعی و مسائل موشکی از سوی غربی ها به نوعی دخالت در امور داخلی کشورمان تلقی می شود و نمی توان آن را پذیرفت. اقدامات اخیر آمریکایی ها و ارائه پیشنهاد از سوی کنگره مبنی بر بازدید از مراکز نظامی کشورمان در راستای اجرای برجام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بارها از مراکز هسته ای کشورمان بازدید داشته و گزارش ها نیز بیانگر پایبندی ایران به برجام است 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۶ ، ۲۱:۳۸
سید هاشم فیروزان
چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۲۴ ق.ظ

سپاه بیرون آمده از دل مردم و از آحاد جامعه است

 هدف دشمنان از هجمه علیه سپاه بر هم زدن وحدت بین نیروهای مسلح است.دشمنان از سپاه ضربه‌های زیادی خورده‌اند و به‌همین دلیل محور بحث آن‌ها سپاه است،  برای پاسخگویی به یاوه‌گویی‌های دشمنان، وحدت بین نیروهای مسلح و مردم عزیزمان افزایش یافته. شکل‌های مختلف علیه نیروهای مسلح و به‌ویژه سپاه هجمه صورت گرفته است،  هدف دشمنان برهم زدن وحدت بین مسئولان و نیروهای مسلح است  مدتی است یاوه‌گویی‌ها علیه ایران زیاد شده و از برخی عناوین کذایی علیه سپاه استفاده می‌شود. نیروهای مسلح دست در دست هم حافظ انقلاب هستند،  تا زمانی که نیروهای مسلح از پشتوانه مردم برخوردارند و مطیع امر رهبر هستند، هیچکس نمی‌تواند به ایران خدشه‌ای وارد کند.ایران سال‌هاست که مورد هجمه دشمن بوده است  سپاه بیرون آمده از دل مردم و از آحاد جامعه است.دشمنان می‌‌خواهند بین سپاه و مردم شکاف ایجاد کنند،  مردم و مسئولان ایران در اماکن مختلف کشور  حرف‌های رئیس‌جمهور آمریکا را محکوم کردند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۶ ، ۰۷:۲۴
سید هاشم فیروزان